مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-23اقتصادي

پایین بودن نرخ پایه کرایه های تاکسیرانی همدان جبران شد


مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان اعلام کرد: برای افزایش مجدد نرخ کرایه های تاکسیرانی همدان موضوع را دوباره در کارگروه تنظیم بازار مطرح کردیم و در این زمینه استانداری و ستاد تنظیم بازار تصمیم گیرنده هستند.

- میلاد کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه های تاکسیرانی در همدان نسبت به سایر استان ها بیشترین افزایش قیمت را داشته است، ادامه داد: باید توجه کرد که نرخ پایه کرایه های تاکسیرانی همدان از سایر استان ها پایین تر بوده و برای جبران آن مجبور به افزایش بیشتر این نرخ بودیم به طوریکه افزایش 30 درصدی کرایه ها اعمال شده است.

وی با بیان اینکه هزینه های جاری تاکسی داران نیز افزایش پیدا کرده است و این افزایش قیمت ها جوابگوی مخارج آنها نیست، خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت کرایه ها نیز از طرف دیگر به مردم، به ویژه افراد ضعیف جامعه فشار می آورد بنابراین تلاش می کنیم تا بتوانیم تعادلی در قیمت کرایه ها ایجاد کنیم تا نظر مردم و تاکسی داران جلب شود بنابراین در صورت مشاهده افزایش قیمت غیرقانونی به طور قطع با فرد متخلف برخورد خواهیم کرد.

کریمی با اشاره به توزیع 300 بسته معیشتی در میان آن دست از تاکسی دارانی که در ایام کرونا نتوانستند درآمدی را کسب کنند، مطرح کرد: ارزش هر بسته حدود 350 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن نرخ پایه کرایه های تاکسیرانی همدان جبران شد

پایین بودن نرخ پایه کرایه های تاکسیرانی همدان جبران شد